Els campaners organitzen la 1a trobada diocesana Imprimeix Correu electrònic

Trobada diocesana Campaners 2011

El Passat diumenge 9 d'octubre de 2011 la colla de campaners va celebrar la 1a Trobada Diocesana de Campaners del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat amb l'assistència de campaners de Begues, Sant Climent de Llobregat, Sant Pere de Ribes, Castellbisbal, Corbera de Llobregat , Esparreguera, Les Borges Blanques, Cervera i Sant Feliu de Llobregat.

Després de la rebuda a les 10 del matí al peu del campanar de la Catedral, van pujar a fer uns repics. Seguidament van assistir a la missa, presidida pel Sr. Bisbe, Mns. Agustí Cortès, on el Cor Parroquial va interpretar els nous Goigs de Sant Paulí de Nola, patró del campaners.

En sortir de la missa hi hagué una recepció a la sala de plens de l'ajuntament de la nostra ciutat encapçalada pel nostre batlle Jordi San José. Després dels respectius parlaments i l'entrega d'obsequis els  campaners es van dirigir a la Casa de l'Església on van fer el dinar de germanor.

Després del cafè, a la sala d'actes es va passar un petit vídeo amb un resum fotogràfic de la història del nostre campanar i es va fer una conferència sobre els campanars de Catalunya a càrrec del Sr. Delfí Dalmau que va servir per cloure la trobada.

Cartell amb el programa d'activitats.