Missa d'inici de curs pastoral 2011 Imprimeix Correu electrònic

A finals de setembre va fer un any que Mn. Francesc Tirado és rector de la parròquia de Sant Llorenç. Enguany, per reunir tots els grups parroquials i recuperar el que s'anomenava Dia de la Parròquia, ha celebrat el diumenge 23 d'octubre la missa d'inici de curs pastoral.

Tots els grups parroquials s'hi han fet present preparant pregàries, monicions o els cants. També s'hi ha presentat el nou Consell Pastoral Parroquial que es va constituir el passat 20 d'octubre.

Missa 23 octubre 2011, inici curs pastoral

La missa també ha servit per donar gràcies de la presència a la parròquia del seminarista Adrian, que va destinat a una altra parròquia. Finalment s'ha donat la benvinguda al Sergi, seminarista d'últim curs, que a partir d'ara farà el servei a la parròquia des de divendres tarda fins diumenge.

La celebració s'ha acabat amb un petit aperitiu i repartint un punt de llibre.