II Trobada diocesana de catequistes Imprimeix Correu electrònic
Trobada diocesana de catequistes

Després d'un primer acolliment a la sala Ibèria la germana Marta Novellón ha donat la conferència "Un catequista, un testimoni" amb posterior col·loqui amb els més de 400 assistents.
Acte seguit s'ha fet la celebració eucaristica a la catedral presidida pel bisbe Mns. Agustí Cortés. A l'acabar hi hagut un refrigeri a la sala Ibèria, al final del qual les catequistes han coincidit amb la celebració dels 25 anys de la Garsa de Sant Feliu.