Canvi de rector i comiat del vicari Imprimeix Correu electrònic

Aquest estiu del 2009 torna a ser un període de canvis per la Parròquia de Sant Llorenç. El nostre rector actual Mn. Anton Roca, serà substituit el proper 10 d'agost per Mn. Jordi d'Arquer, actual delegat diocesà de catequesi.

També el nostre vicari Mn. Jordi Tres ha sigut nomenat vicari de Santa Maria de Capellades juntament amb altres parròquies de l'arxipestrat Piera-Capellades.

Podeu llegir la carta del sr. rector ampliant la notícia.

CARTA ALS FELIGRESOS

Benvolguts feligresos de la Parròquia de Sant Llorenç,Aquestes lletres són per a anunciar-vos que el Sr. Bisbe ha tingut a bé escoltar la meva petició de ser rellevat del càrrec de rector de la parròquia de St. Llorenç. La raó de la meva petició és que se’m fa difícil compaginar la dedicació a la Vicaria episcopal de tota aquesta Zona gran del Bisbat i ser alhora Rector de St. Llorenç, també una parròquia gran i complexa. A la Parròquia es necessita una persona que pugui tenir més dedicació i pugui tirar endavant tots els projectes i reptes que avui té plantejats.

Crec que ara no sóc la persona més adequada per a aquesta responsabilitat a Sant Feliu, per més que en aquests dos anys amb vosaltres ja havia començat una bona estimació amb tothom.
Us comunico que el Sr. Bisbe ha nomenat Mn. Jordi d’Arquer i Terrasa nou rector d’aquesta parròquia. És Delegat diocesà de Catequesi i, actualment, després d’uns anys d’estudis a Roma, és rector de Sant Esteve Sesrovires. És un bon amic i un bon capellà, que estic segur que farà molt de bé a la Parròquia.

Us demano que sapigueu acceptar aquesta decisió i que acolliu amb tota estimació el nou rector, amb la bona disposició d’ajudar-lo i fer pinya entorn d’ell.
El Sr. Bisbe em nomena rector de la Parròquia de Sant Mateu de Vallirana. I també continuaré amb la dedicació a la Vicaria episcopal del Llobregat, des d’on podré continuar ajudant Sant Feliu i tots vosaltres. Li agraeixo molt al Sr. Bisbe la seva confiança.

Vaig a Vallirana amb molta il.lusió pel servei pastoral que se’m confia, i amb ganes de fer-hi lligams comunitaris d’acollida i caliu fraternal, que sempre han de ser l’ànima de la comunitat cristiana.
Amb aquest escrit m’acomiado de tots vosaltres de la manera més senzilla possible. El dia de Sant Llorenç (10 d’agost) el nou rector farà la presa de possessió, i jo l’acompanyaré amb molt de gust. Així podrem saludar-nos de forma més personal.

Moltes gràcies per les ajudes i suport que he rebut de vosaltres, especialment dels mossens de la casa: el bon amic Mn. Jordi, Mn. Francesc, també Mn. Jaume Sedó, els altres mossens de la ciutat, els religiosos i religioses…, i per la comprensió que estic segur que tindreu envers la decisió presa. Encomaneu-me al Senyor com jo també ho faig per vosaltres.Que tingueu molt bon estiu, i que Déu beneeixi la parròquia de Sant Llorenç!
Sempre al vostre servei, Anton Roca, Rector de la parròquia de Sant Llorenç i Encarregat de la Catedral.

NOMENAMENT DE MN. JORDI TRES I BOSCH

Mn. Jordi Tres i Bosch ha estat nomenat vicari de Santa Maria de Capellades i d’una colla de pobles de l’entorn: Carme, La Torre de Claramunt, Vilanova d’Espoia, etc. És un reforç per a l’equip sacerdotal d’allí, amb una voluntat de fer-se present en les realitats pastorals de l’arxiprestat de Piera-Capellades.

Mn. Jordi va venir a la parròquia de Sant Llorenç el setembre de 2005, essent seminarista. Fou ordenat diaca a Sant Vicenç màrtir, de Sant Vicenç dels Horts, el seu poble natal, el 28 de gener de 2007. Exercí el diaconat entre nosaltres fins el 26 d’octubre de 2008, dia en que fou ordenat prevere a la Catedral de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat. Ha estat vicari de la nostra parròquia i durant tots aquests 4 anys ha estat dedicat principalment als joves, adolescents i infants, estant sempre a punt per ajudar en les diverses tasques parroquials.

Des d’aquí el felicitem i jo personalment també li agraeixo la seva disponibilitat, bon tracte i la infinitat de vegades que m’ha ajudat en aquests dos anys que hem estat junts. Que Déu el beneeixi en aquest nou destí que se li ha encomanat i el seu ministeri sigui ben ple de bons fruits pastorals.

Mn. Anton Roca.

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................