Parròquia de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat
Estem en temps de DURANT L'ANY

Pasqua 2021Full parroquial de la setmanaFull parroquial de la setmana

ciri pasqual 2021

Estatuts Consell Pastoral parroquial (llegir)

Web Ermita Salut (entrar)

Segueix-nos:

FACEBOOKFacebook Parròquia Sant LlorençTWITTERTwitter

Mare de Déu de la Salut

XIX Jornades de Formació i Animació Pastoral

XIX Jornades de Formació Pastoral a Sant Feliu Del 22 al 25 de novembre a les 21h, a la Casa de l'Església de Sant Feliu de Llobregat.

Celebracions octubre 2021

Concert Coral Xalesta - Sant Rarimi 2021

Aquest mes d'octubre tindrem diferents celebracions especials, recordant que estem dins l'any del 75è aniversari del nou temple:

• Dimarts 12 d'octubre, 12h: Eucaristia solemne de Sant Rarimi presidida pel bisbe Agustí.

• Dissabte 16 d'octubre, 20h: Eucaristia cantada per la Coral Xalesta que interpretarà la Missa en ReM de Dvorák.
  • Diumenge 17 d'octubre, 18h: Eucaristia inici del Sínode del Papa Francesc a al diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.
  • Diumenge 24 d'octubre, 18h: Ordenació presbiteral del diaca Xavier Montané Blázquez.

Festa Major - Sant Llorenç 2021

Arriba Sant Llorenç, titular de la catedral i patró de la ciutat de Sant Feliu de Llobregat.

Serà els actes centrals de la Festa Major 2021. Us hi esperem!