XIX Jornades de Formació i Animació Pastoral Imprimeix Correu electrònic

XIX Jornades de Formació Pastoral a Sant Feliu Del 22 al 25 de novembre a les 21h, a la Casa de l'Església de Sant Feliu de Llobregat.

Celebracions octubre 2021 Imprimeix Correu electrònic

Concert Coral Xalesta - Sant Rarimi 2021

Aquest mes d'octubre tindrem diferents celebracions especials, recordant que estem dins l'any del 75è aniversari del nou temple:

• Dimarts 12 d'octubre, 12h: Eucaristia solemne de Sant Rarimi presidida pel bisbe Agustí.

• Dissabte 16 d'octubre, 20h: Eucaristia cantada per la Coral Xalesta que interpretarà la Missa en ReM de Dvorák.
  • Diumenge 17 d'octubre, 18h: Eucaristia inici del Sínode del Papa Francesc a al diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.
  • Diumenge 24 d'octubre, 18h: Ordenació presbiteral del diaca Xavier Montané Blázquez.

Festa Major - Sant Llorenç 2021 Imprimeix Correu electrònic

Arriba Sant Llorenç, titular de la catedral i patró de la ciutat de Sant Feliu de Llobregat.

Serà els actes centrals de la Festa Major 2021. Us hi esperem!

75 anys del nou temple parroquial Imprimeix Correu electrònic

Aquesta setmana celebrem els 75 anys del nou temple parroquial.
El 26 de maig, dia de la dedicació, farà els 75 anys exactes que celebrarem amb una eucaristia solemne diumenge 30 de maig després d'inaugurar les obres i l'exposició commemorativa.

75 anys Parròquia Sant Llorenç

Aplec parroquial de Pasqua 2021 Imprimeix Correu electrònic

Aquest diumenge 11 d'abril, octava de Pasqua hem realitzat l'Aplec parroquial amb la representació de tots els grups i serveis parroquials que han creat SIGNES D'ESPERANÇA.

Per acabar la trobava hem pogut escoltar les tradicionals Caramelles de l'Esplai Sant Feliu.

ÀLBUM DE FOTOS