Parròquia de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat
Estem en temps de DURANT L'ANY

Pasqua 2022Full parroquial de la setmanaFull parroquial de la setmana

ciri pasqual 2021

Estatuts Consell Pastoral parroquial (llegir)

Web Ermita Salut (entrar)

Segueix-nos:

FACEBOOKFacebook Parròquia Sant LlorençTWITTERTwitter

Mare de Déu de la Salut

Corpus 2022

Aquest 2022 Dijous de Corpus és el 16 de juny. Des d'aquest dia fins diumenge l'Ou com Balla es podrà veure al petit pati lateral de la catedral al passatge Penedès.

Diumenge 19 a partir de les 12h hi haurà la confecció popular de la catifa de Corpus, i per la tarda eucaristia a les 19h amb la recuperació de la processó exterior a les 20h.

Mireu l'Àlbum de fotos.

Aplec de la Salut 2022

El dilluns de Pentecosta, enguany 6 de juny, s'ha celebrat la 26a edició de l'Aplec de la Salut, a la plaça i voltants de l'ermita de la Salut, ja sense restriccions.

Àlbum de fotos.

75 anys entronització Mare de Déu de Montserrat

75 anys Entronització Mare de Déu de Montserrat

Dimecres 27 d'abril a les 20h celebrem l'eucaristia de celebració dels 75 anys d'entronització de la Mare de Déu de Montserrat.

S'ha aprofitat també per fer la celebració solemne de l'entronització de la nostra imatge de la Mare de Déu.

Mireu l'ÀLBUM DE FOTOS

Més articles...