Campaners
Campaners de Sant Llorenç

17a trobada anual de campaners CV Imprimeix Correu electrònic

Aquest any, la Colla de Campaners de la Seu de Sant Llorenç ha estat convidada a participar en la trobada anual de campaners de la Comunitat Valenciana que es celebrà al Reial Col·legi del Corpus Christi conegut com El Patriarca.

Hi han participat 15 colles procedents d'Alaquàs, Albaida, Alberic, Castalla, Cervera, L'Alqueria de la Comtessa, Llocnou de Sant Jeroni, Massanassa, Moixent, Os de Balaguer, Quesa, Sagunt, Tarragona i finalment l'amfitriona "Campaners de la Catedral de València".

Després de la rebuda, cada grup exposà les seves inquietuds. Seguidament es va visitar el campanar del Patriarca i es va assistir al concert de campanes executat pels campaners de la Catedral de València. Acabats aquests actes i després de la fotografia de grup es va compartir un magnific dinar amb totes les colles en un cèntric restaurant de la ciutat de València.

A la tarda es va poder visitar el Micalet, magnific campanar gòtic de la Catedral i emblema de la colla amfitriona.

Els campaners organitzen la 1a trobada diocesana Imprimeix Correu electrònic

Trobada diocesana Campaners 2011

El Passat diumenge 9 d'octubre de 2011 la colla de campaners va celebrar la 1a Trobada Diocesana de Campaners del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat amb l'assistència de campaners de Begues, Sant Climent de Llobregat, Sant Pere de Ribes, Castellbisbal, Corbera de Llobregat , Esparreguera, Les Borges Blanques, Cervera i Sant Feliu de Llobregat.

Després de la rebuda a les 10 del matí al peu del campanar de la Catedral, van pujar a fer uns repics. Seguidament van assistir a la missa, presidida pel Sr. Bisbe, Mns. Agustí Cortès, on el Cor Parroquial va interpretar els nous Goigs de Sant Paulí de Nola, patró del campaners.

En sortir de la missa hi hagué una recepció a la sala de plens de l'ajuntament de la nostra ciutat encapçalada pel nostre batlle Jordi San José. Després dels respectius parlaments i l'entrega d'obsequis els  campaners es van dirigir a la Casa de l'Església on van fer el dinar de germanor.

Després del cafè, a la sala d'actes es va passar un petit vídeo amb un resum fotogràfic de la història del nostre campanar i es va fer una conferència sobre els campanars de Catalunya a càrrec del Sr. Delfí Dalmau que va servir per cloure la trobada.

Cartell amb el programa d'activitats.

Els campaners i la senyera Imprimeix Correu electrònic

Campanar 11set11El dia 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, la colla de Campaners de Sant Feliu de Llobregat no va realitzar el tradicional repic de campanes després de les sardanes. Aquell dia van treure la senyera abans d'acabar la diada i van decidir dissoldre's com a colla.

Després, però de reunir-se amb el rector i el bisbat, han aclarit els malentesos i han tornat a la feina. Estan preparant els actes del seu 15è aniversari i el 9 d'octubre faran la primera trobada diocesana de campaners.

Documents per seguir l'evolució dels fets:

Carta dels Campaners 12-9-11

Carta conjunta Bisbat-rector-campaner 17-9-11

Carta resposta i agraiment Campaners 20-9-11

Visita als campanars de la seu de Barcelona Imprimeix Correu electrònic

El passat passat 10 de Setembre la Colla de Campaners, amb un nombrós grup de persones, varem visitar els dos campaners de la Seu de Barcelona. Campaners a la seu de Barcelona 10-9-11

A les 10h. del matí varem ser rebuts al pla de la Seu pel canonge Mn. Martí Bonet i la Voluntària de la Catedral Sra. Joana Estradé.

Primerament visitarem el terrat de la catedral i pujarem a la torre de les hores on poguérem admirar les campanes Eulàlia i Honorata així com la magnifica vista de la ciutat.

Seguidament, els que volgueren, varem visitar el campanar eclesiàstica amb les seves catorze campanes entre les que cal destacar la coneguda Tomassa.

Ja dins de la catedral varem visitar el Cor de la Catedral i la Cripta de Santa Llúcia.

Visita al "Micalet" de València Imprimeix Correu electrònic

Visita al Micalet de València

Continúa la celebració del quinzè aniversari del primer repic de la colla de campaners de sant feliu. Aquest passat 18 de Juny, els campaners van tenir l'alegria de poder visitar el Micalet, a València i col·laborar en el repic del vespre de la Trinitat.
No hi va faltar un bon dinar de germanor, i fins i tot una conferència sobre la campana anomenada "El Borego" de la parròquia de Sant Joan del Mercat de València.

« IniciAnterior123SegüentFinal »

Pàgina 1 de 3