65a Romeria a Montserrat Imprimeix Correu electrònic

65a Romeria a Montserrat

Del 7 a l'11 de setembre de 2017 es realitzarà la 65a Romeria a Montserrat amb diferents activitats que es poden consultar al programa oficial.

PROGRAMA 65a ROMERIA A MONTSERRAT

Acompanyeu-nos en algun dels dies. Us hi esperem!

Festa Major de Sant Llorenç Imprimeix Correu electrònic

Dijous 10 d'agost vam celebrar Sant Llorenç, patró de Sant Feliu de Llobregat. Per tant, al voltant d'aquest dia vam celebrar la Festa Major. Aquesta es va fer durant 4 dies, amb la novetat que hi hauran diferents activitats fora de la plaça de la Vila. Aquest és el programa general de la Festa.

Com a Parròquia-Catedral ens encarreguem de la Missa Solemne de Sant Llorenç el dijous 10 a les 12h i l'aperitiu posterior.

MIREU L'ÀLBUM DE FOTOS

Festa Major de Sant Llorenç

Colònies d'estiu 2017 Imprimeix Correu electrònic

Colònies d'estiu 2017

Sortida parroquial 2017 Imprimeix Correu electrònic

ÀLBUM FOTOS DE LA SORTIDA

sortida parroquial 2017

Corpus 2017 Imprimeix Correu electrònic

Corpus 2017

Des de dijous 15 de juny fins diumenge 18 es pot veure L'Ou com Balla al pati de la catedral que hi ha al passatge Penedès. Enguany els Amics de les Roses n'han fet la decoració floral.

Diumenge a partir de les 13h es confeccionarà la catifa de flors a la plaça de la Vila i a les 19h hi haurà l'eucaristia solemne seguida, a les 20h de la processó pels carrers dels voltants de la catedral on es convida especialment els nens i les nens que han fet la Primera Comunió.